Sunday, August 5, 2007

Cocking fuckroach!

Já to tušila. Že to s těma kokroučema zakřiknu (přestala jsem jim říkat švábi, protože to je strašně hnusné slovo, kokrouč zní srandovněji). Vyskytují se v našem okolí sporadicky, jen tak ze slušnosti, aby se neřeklo, že nejsme v tropech. Čas od času se nějaký mihne v nočních hodinách po ulici, čas od času narazím během dne na zbloudilé křidélko či jiný pozůstatek po rozšlápnutém smolaři. Pochvalovala jsem si, jak se našemu bytu pěkně chytře vyhýbají. Sotva jsem si ale přečetla na Pájině blogu historky o deseticentimetrových exemplářích, začalo se to nějak hemžit. Nejdřív mě Francois upozornil na to, že v nepoužívané kuchyni na druhém patře má sídlo kokroučí rodinka. A pak jsem si dnes večer čistila zuby a pro větší odvaz jsem vyšla ven z koupelny - frr, něco se mihlo směrem od kuchyně k Phoebiným pantoflím (nechává si je za otevřenými dveřmi do pokoje). Cocking fuckroach to byl. Pantoflím se sice vyhnul, ale dveře našel neomylně a už si to hasil dovnitř k chudince Phoebe. Chvíli jsem váhala, jestli ji mám budit, ale pak jsem si řekla, že člověk, u něhož se mísí čínské, malajské a singapurské kulturní a genetické vlivy, bude mít k chamradi kokroučího ražení trochu rutinnější postoj než my v české kotlině - spíš doufám, že ho ráno nezašlápne a nenabídne mi ho k snídani :-). Každopádně zítra běžím do drogerky pro sprej, třikrát stříknu pro výstrahu do vzduchu a na tom, kdo nebude dbát mého varování, spáchám krutou kokroučocidu. Amen.

6 comments:

Martin said...

:D Ja bych tim sprejem tolik neplytval, skoda aerosolu ktery padne vedle (a co teprv kdyby to byl AirWick...) Tim spis ze z Pajina blogu vime, ze od urcite delky (myslim 6cm) uz sprej nezabira:( Na to by se ti hodily takovy ty holandsky drevaky:)

Petra said...

Ehm, proč myslíš, že píšu "pro výstrahu"? Mám v úmyslu dát těm stvořením ještě jednu šanci. Nechce se mi totiž odstraňovat jejich mrtvá tělíčka z podlahy, radši když odejdou sami, živí, a už se neukážou. Počítám s tím, že bude nutná určitá zásoba spreje :D :D :D. Dřeváky mi pls pošli po někom na IC! Mohly by se hodit jako kokroučí rakvičky.

David Kuták said...

Mrtvá cucaracha, dobrá cucaracha. Kup si spíš vzduchovku. A shootni ji k zemi.

Anonymous said...

nemuzu nez souhlasit s davidem vyse.. pockej, az ti nekdo prijde odborne "vycistit" nejaky byt..
to se tech stovek potvurek libovolne velikosti, nejenze nedopocitas, ale ani nebudes mit dostatecne velkou lopatku, abys je odnesla vsechny pryc..
dobrou chut preje vitana :)

Petra said...

David, Nejmenovany Ostravak: při vysoké rychlosti kokroučího běhu a manévrovacích schopnostech těch potvor je těžké se trefit, to chce spíš ruční granát - tam je šance, že kokrouč spadne do díry po výbuchu, zlomí si nohu a já ho postříkám sprejem.

Tomek said...

My na Kanárech používali na eliminaci cucarachí obyčejné kočky. Měli jsme doma pro jistotu hned tři kočky a docela si na nich smlsávaly, ostatně co jim zbylo, moc myší jsem tam nikdy neviděl. Ale pak vřele doporučuju už se s číčou nekočkovat, nikdy nevíš, kdy jí bude z tlamy čouhat švábí nožička.