Tuesday, July 10, 2007

Jídlo




Kdo neochutnal, nepochopí. Z jídla jsem naprosto vedle, je šííííleně dobré a hlavně neuvěřitelně pestré. Ještě jsem nejedla jedno jídlo víckrát (mám na mysli jeden druh, nikoli exemplář). Zatím mi chutnalo skoro všechno včetně chobotniček a jim podobných stvůr i nestvůr, jedinou výjimkou byly ovšem chicken feet - kuřecí nožičky. Nadya se u společné večeře stále nemohla rozhoupat, jestli se do nich pustí nebo ne, tak jsem ji se slovy "If you can do it, then I can do it!" povzbudila k nadlidskému výkonu a sledovala ji, jak do nich s odporem hryže. Věrna slibu jsem se do nich zahryzla také, ale po jediném dokonaném soustu jsem doznala, že na to psychicky nemám, a stejně jako ona jsem s pocitem "o nic nepřicházim" vzdala boj a složila hůlky. Pro lepší představu: chicken feet je bílé, studené gumové cosi. Vypadá to, jako byste sundali kuřeti holínky. Třesoucí se dutá ošklivá hmota ve tvaru původních pařátů, jejíž chuť bych přirovnala k jetým gumovým medvídkům se šmrncem nakládané cibule. Horší než tohle už snad může být jen sražená prasečí krev a roztodivná střeva na sto způsobů - zatím si představu obojího schovávám jako noční můru na bezesné noci. A přeju si dobrou chuť.

2 comments:

Unknown said...

Prasečí krev s kroupama se dá snést, hlavně teda proto, že nechutná vůbec nijak. Ale nic extrovního to teda není:)

Martin Mrkos said...

No ve vší úctě, trochu mi nejde do hlavy Peťo tvuj komentář Z jídla jsem naprosto vedle, je šííííleně dobré... a ty zmíněné vybrané gurmánské speciality:))),fakt jako nech si chutnat! to je asi mana-božský pokrm, btw. kolego ja bych teda nedal ani tu krev:), ale proti gustu žádný dišputát;-)