Tuesday, July 10, 2007

Kowloon




Zatímco prvních 5 dní pobytu jsem strávila v severní oblasti Hong Kongu zvané New Territories, nyní se nacházím, ztrácím, bydlím a pracuji v jižní části na Hong Kong Island. Abych to zprůměrovala, vydala jsem se spolu s Nadyou, Pui a Star Ferry na průzkum poloostrova Kowloon, konkrétně na jeho jižní část zvanou Tsim Sha Tsui. Tož pěkné to tam mají. Během chvilky, co jsme tam strávily, jsme viděly krásný park mj. s plaveckým bazénem a rekreačním sportovištěm, Stars Avenue s otisky rukou místních filmových hvězd a parádní vyhlídku přes Victoria Harbour na mrakodrapy. Počkaly jsme, až do toho praští osmá hodina večerní, a zhlédly světelnou show "Symphony of lights". PPP (pěkně, páni, pěkně! :-)). Po skončení show se ke mně přimotal domorodec středního věku a zeptal se mě, zda nevím, kde je "támhletím směrem" čínská restaurace. I nevěděla jsem, jak jinak, což mu samozřejmě hrálo do karet a jal se mě vyptávat, odkud jsem, co tu dělám, jak se mi tu líbí a vůbec dělal všechno pro to, aby se skamarádil. Náš rozhovor skončil tím, že mi předal svou firemní vizitku (hmmm, že bych tam podepsala nějakou praxi? :-))), potřásl mi pravicí a řekl, že přesně támhle za tím rohem je báječná čínská restaurace, do které má zrovna namířeno :-))). Není nad to, když je někdo transparentní, nebo dokonce úplně průhlednej :-)).

1 comment:

Jirka said...

Jak moc musel ten kamarádský domorodec zaklánět hlavu, aby ti viděl do očí? Nebo se s tím nenamáhal? :)